نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ورود و خروجی به نفع یوونتوس

ورود و خروجی به نفع یوونتوس

با قطعی شدن انتقال رمولو ، بازیکن ایتالیایی - برزیلی باشگاه هلاس ورونا به یوونتوس ، بسیاری از اخبار از خروج قریب الوقوع ایسلا از این باشگاه حکایت دارند.

 

ایسلا اکنون در یک قدمی باشگاه QPR قرار دارد و به گفته بسیاری از منابع ورزشی ، با قراردادی یکساله ، قرضی و با حق خرید 11 میلیونی در انتهای فصل بعد ، راهی انگلیس خواهد شد. شماره پیراهن او (33) نیز پیش از این به پاتریس اورا داده شده است.

 

این بازیکن شیلیایی بر خلاف حضور درخشان خود در اودینزه ، حضوری به مراتب بهتر از کوادو آسامواه ، در باشگاه تورینی کم فروغ ظاهر شد. به خصوص که در این باشگاه زیر سایه رقیبی قدرتمند و سرعتی ، استفان لیختشتاینر ، قرار داشت و این عوامل رفته رفته او را به درهای خروجی وینوو نزدیک تر کرد.

 

اما اکنون یوونتوس می تواند با خیالی آسوده او را به باشگاه انگلیسی بسپارد چرا که هم قرارداد او قرضی است و هم اینکه بازیکنی به مراتب بهتر از او راهی تورین شده است.

 

رمولو بازیکنی سرعتی است و قابلیت بازی در پست های تدافعی و هم چنین هافبک کناری را دارا می باشد. این همان چیزی است که آلگری می خواهد. این بازیکن 27 ساله جایگزینی مطمئن برای فارست گامپ یووه است که اکنون وارد دهه سوم زندگی خود شده. علاوه بر این ، او یک ایتالیایی است و این برای یوونتوس خوب است.

 

باید دید این ورود و خروج بار دیگر در لیست شاهکارهای ماروتا قرار می گیرد یا دلیلی بر دلایل عدم کفایت او در منسب مدیر ورزشی بیانکونری می افزاید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: